środa, 6 marca 2019

24t6d

Myślałam, że będę pisać systematycznie, że więcej czasu itd. Ale jakoś nie bardzo mi się to udaje...
W ciąży z Mateuszem pisałam prawie codziennie.
Jutro 25 tygodni ciąży.
Zacznę robić zdjęcia pamiątkowe zdjęcia brzucha tak jak to było podczas pierwszej ciąży.
Młoda zazwyczaj o 23 budzi się w moim brzuchu i nie śpimy do 1 w nocy. O 7 wstaję, żeby wyszykować Matiego do przedszkola i jestem niewyspana.
Trochę zgaga wróciła, ale jeszcze znośnie.
Siedzieć na krześle zbytnio nie mogę, bo twardnieje mi brzuch, ale praktycznie całkowicie odstawiłam spazmolinę.
I ze spaniem na plecach problem. Zasypiając układam się na lewym boku z jedną poduszką pod brzuchem i dwoma między kolanami, a potem budzę się na plecach ze zdrętwiałą pupą ;)
Badania odebrane. D-dimery podwyższone, limfocytów za mało. Erytrocyty ciut poniżej normy.
Nadal trudno mi uwierzyć, że za jakieś 3 - 3,5 miesiąca będziemy w czwórkę. Imienia nadal brak. Aż dziwnie i chyba mam trochę wyrzuty sumienia, że Mateusze od początku był moim Matysiem, a tu jakoś tak brak zdecydowania. Biorę nawet to pod uwagę, że jeszcze po narodzinach nie będzie imienia. Już sprawdzałam - mamy 3 tygodnie, aby podać imię w USC.
Zaczęłam przebierać ubranka po Mateuszu, poukładałam rozmiarami. Tak małe te ubranka, że nie potrafiłam "na oko" rozdzielić które na jakie dziecko - absolutnie wszystko wydawało mi się, że będzie idealne dla noworodka.
Jutro mają nam dowieźć szafę, którą zamówiliśmy jakieś 2 tygodnie temu.

1 komentarz:

  1. Czlowiek planuje a roznie wychodzi. Ja wlasne na nowy rok postanowilam ze bede pisala czesciej, bo to jednak moj pamietnik i wspomnienia. Czesto zagladam do starych zapisek- pamiec zawodna jest a tu moge sobie powspominac!
    Jestem bardzo ciekawa jak Malutka bedzie sie nazywac?? Tradycyjnie czy nowoczesnie?? Ja w wypadku Mlodego wiedzialam- po pradziadku :) a Mloda wydumal Menzon- byl po ogorkiw piwnicy , przyszedl w niedzielne przedpoludnie i stwierdzil - MAM!! i tak zostalo, nie bylo zlych skojarzen , byla od poczatku Magda :)

    OdpowiedzUsuń