czwartek, 21 marca 2019

Imię

Już prawie zdecydowaliśmy, że będzie Zosia. Pojechałam do teściowej i raczej Zosia jednak nie. Okazało się, że jakaś suostra wuja tak się nazywa i sąsiadka, której nawet my nie lubimy, a Tomka Babcia skwitowała imię tym, że jak była dzieckiem to wszyscy śmiali się z jednej Zosi przezywając "Zocha-psiocha".
Także chyba albo Hania albo Marta.
A poza tym do prawie każdego imienia można wymyśleć niefajną rymowankę.
Dziś już 27tygodni skończone.
I pierwszy dzień wiosny.
I Mat na kolejnym treningu. Jeśli mu się spodoba to w poniedziałek podpiszemy umowę. Dziś trening przygotowujący do zawodów, a on taki świeżaczek, byli sami młodzi "zawodowcy".

4 komentarze:

  1. Imie ma się podobać Wam. Każdy ma jakieś skojarzenia itd nie dogodzisz:) mi się zawsze podobało moje imie dla dziewczynki ale przecież nie dam na imię tak jak sobie Ania więc wybierał W. dla Karoli bo ja wybrałam dla Przemka i było po równo.
    U nas zapału na piłkę starczyło tylko na dwa miesiące potem treningi poszły w odstawkę:/ słomiany zapał ma ten mój syn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo 😀 to ja byłam podobna do Twojego syna 😉 Zawsze chciałam WSZYSTKIEGO spróbować. W podstawówce chodziłam na wszystkie możliwe kółka i zajęcia dodatkowe. Fakt, że wtedy wszystko poza tańcem było bezpłatne. Jestem za tym, że jeśli chce spróbować to niech próbuje. Może też dlatego, że do tej pory na żadne zajęcia dodatkowe nie był chętny. A w to się wkręcił.
      Co do imienia - nam obydwojgu podobało się Mateusz, a co do imienia dla córki żadne z nas nie ma takiego, że jesteśmy hskimś zachwyceni -dlatego tak łatwo nam obrzydzić imię. Może będzie tak, że urodzę, spojrzę i już będę wiedziała...

      Usuń
  2. Zosia to piękne imię :) My na naszą Zośkę wołamy Zofija :) Mi też babcia mówiła, że bedą na nia wołać Zocha i że to imię kojarzy się jej z jakąś tam nielubianą sąsiadką. Na szczęście nie słuchałam nikogo i mam najlepszą na świecie Zosię. Tak poza tym Zośka to nie imię to stan umysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie Zosia bardzo podoba. Jest piekne, babcia miala swoja corke wiec nazwala ja jak chciala, nie sluchaj sie innych, to Twoje dziecko.
    Podoba mi sie jeszcze Gabrysia, fajnie sie zdrabnia na Gasia, Gaśka. A ja jak bede miec corke to bedzie to Alicja. Jezeli bedzie mi dane...

    Trzymaj sie cieplo i stawiaj na swoim!

    OdpowiedzUsuń